1:a Juli!

Shit! Det är helt sjukt vad fort tiden går, redan första juli och endast 34 dagar kvar tills jag och DM åker till Rom!!! Men innan det ska jag försöka planera in en resa till Trelleborg! Eller ja iaf Malmö;)

Ingen vidare bra dag idag, Har så jävla ont i benen, man blir ju inte förvånad direkt, tyvärr måste jag åka in till stan och hälsa på Försäkringskassan och gå till Sjukgymnasten. Har skjutit upp besöket hos FK nu i typ tre veckor så nu MÅSTE jag gå dit annars kommer jag inte få betalt.

Ja just det, jag är officiellt arbetslös nu, anmälde mig hos Arbetsförmedlingen igår. haha fick tid hos en handläggare nån gång efter den 15:e september sa dom:P Vi får väl se hur det går....


Nu blir det kaffe och knäckemackor och lite Hem till gården tills jag måste dra!


Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0