Vinterlandet is back

Snön har landat på jorden igen! Visserligen inte så mycket här i Anneberg, men Albin och Jag var i Vetlanda för att kolla på Vetlanda BK-SAIK och där var det mycket snö kombinerat med glashala vägar! Det var spännande.

Albin fotade som vanligt i massor och jag var full koncentrerad på matchen! Vetlanda började jäkligt bra men sen föll alltihop och dom förlorade tillslut med 4-6!

Albin och jag köade till och köpa kexchoklad i världens långsammaste kö. Då kom Fillan fast ja hon gick egenligen mest rakt förbi oss.

Förresten, tror bloggen får leva ett tag till. Eftersom det som gjorde mig lite, ja vad ska man kalla det? Uppgiven? Orolig? trött på skiten så att säga. Var ett missförstånd så jag låter det vara, folk får tro vad dom vill helt enkelt men det inlägget jag skrev om utsugare var inte riktat mot någon speciell person....

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0