Villa-Gunners!

Det blev ingen film hos Martin, istället spelade vi lite TV-Spel, luktade på min svett och just det, vi kollade på På spåret också! Vilket höjdar program det är! Jag satte flera frågor, tror jag ska kolla på det oftare.

Sen hade jag lovat att hämta Albin i stan, han skulle fota Vimmelbilder när det var 30+ på hotellet, när han kom ut var han helt förstörd efter att massa kåta 35-åringar försökt dra in honom på toaletten.

Nu är klockan 00:43 och jag har precis kommit hem, min kropp värker något sjukt sen igår, frågan är hur mycket jag dansade egentligen för mina knän är helt svullna:S jaja sånt man får ta när man ska ligga på topp :D

Imorgon ska jag inte göra ett skit, ska leka lite med mina julklappar, alltså Nickeboken och One Tree Hill! :) Ska bli gött att inte göra något, så har det inte varit sen i Söndags.

Hittade förresten fler fläckar sen igår nu när jag vek ihop mina kläder, Har en brun konstig fläck på röven på mina jeans, plus att min tröja är rosa? Hmn, någon mer som tycker det var trång på hotellet igår? :P

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hhahahahhaha det lät onekligen lite trångt....vi var ute en sväng igår igen och jag fick en öl på mig men så är det!

2008-12-27 @ 11:24:49
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0