Vilken fin dag det har varit!

Jag är väldigt nöjd med dagen faktiskt! Först blev det bandy och det var väldigt roligt eftersom att IFK förödmjukade J/W med 16-1. Tyvärr lyckades inte fröken Haegerstam göra mål. Men jag tror hon lyckas nästa gång istället :)

Sen efter det blev det powernap innan jag fick smaka på Bengtssons och lillebrors fruktansvärt äckliga tacos som dom gjort. Jag gav upp att försöka äta det och drog till Martin en stund innan vi skulle till stan, väl hos Martin kan ni ju gissa vad det blev? jo just det GH! :D

När vi lirat oss trötta (Läs Ivan) så åkte han och jag för att hämta Bobo! Vi skulle ju till bryggeriet och det blev ganska trevligt tillslut! Fick ju träffa mina brudar, Emli och Ema! :) Deras humör verkade också på topp så vi satt o tjötade! Vi fick också träffa Jonna och hennes Tobias (läs tott) Men dom bara försvann! Så om jonna läser min blogg så vill jag veta varför? Oartigt att bara gå sådär! :P

Nu ska jag slappa framför TV:n lite :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår jag det, har haft det riktigt lugnt och skönt, kroppen mår bra och tja, livet känns bra. Ska glo lite på TV jag också ett tag!

2008-12-14 @ 01:43:54
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Precis, man har sämre å bättre dagar! ;-) Natti natti

2008-12-14 @ 02:03:27
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Jossan

nöjd eller?

2008-12-14 @ 17:59:24
URL: http://inspiredofme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0