Vi hatar Clyben!

Dom har gjort det igen! Detta jävla pack ifrån Linköping! Jag menar vad är det för idioter som tar med sig raketer in på en arena? Skrämma slag på barnfamiljer som bara är där för att kolla på fin hockey och njuta av underhållningen! Och så tillåter LHC sina fans att göra så? Jag säger SKANDAL! Jävla pack! Dom tror dom är Sveriges finaste hockeyklubb och att dom har Sveriges finaste och bästa klack? I helvete heller!

Idag skadet slappas ordentligt! Förhoppningsvis så kommer väl Bergströmskan ut och lirar lite Guitar Hero och fikar lite :) Mycket trevligt, det var länge sen hon och jag hängde lite nu!

Nu ska jag kolla på Harry Potter, det går tydligen på femman nu! :) Har inte sett dom filmerna så jag kan lika gärna kolla ikapp :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

What, sicka idioter-trött man blir! Godmorgon föresten.

2008-12-14 @ 13:20:31
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0