Till tonerna av Willie Nelson!

Har precis varit ute i snöyran! Inatt har det snöat ordentligt och det var en utmaning att köra mamma till jobbet! Ni hörde rätt, Fiddelino gick upp klockan 06:52 idag! Det är väldigt tidigt för att vara mig! ;)

När jag kom hem igen så var gatan totalt fullparkerad, va i helvete tänkte jag när en Volvo V70 fått för sig att parkera framför vår infart, som tur var såg han mig komma så han flyttade sig annars hade han fått Fiddelinos vrede över sig. Sen kom jag på att det är ju den 12 idag, då har ju ALLA dagis runt om i Sverige sitt jäkla Luciafirande! :) Så jag blev lite inspirerad och gick in för att koka lite kaffe och köra ett eget lucia fika. Det blev pepparkakor och Pågens saffransklipp. Mumsit värre hörni! ;)

Nu ska jag slappa ngn timme innan jag ska styra bilen till Eksjö för att hälsa på Farmor och Farfar :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där lät inte heller fel det där heller,själv får jag nybakade lussekatter servade just nu.

2008-12-12 @ 11:35:06
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: DENISE

ha en bra helg! :)

2008-12-12 @ 16:27:12
URL: http://dld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0