The big diss!

Jag kan inte sova, det är varmt i sängen, det kliar på hela kroppen och jag har miljoner tankar i huvudet. Sådana nätter är jobbiga. Särskilt när jag är trött och vill sova i massor! Just då ska tankarna fara runt i huvudet och det känns som om man ska sjunka genom madrassen och fortsätta sjunka tills man är under jord ungefär.

Det blev tre avsnitt av OTH och jag känner att jag är på god väg. Så jag har startat FM istället och just nu är det Aberdeen som gäller! Är man så grym som jag så kan man ta vilket lag som helst ;)

Imorgon är det tydligen söndag, äre någon som har förslag på aktivitet får dom gärna höra av sig. Eller det behöver inte vara aktivitet. Bara sitta o tjöta med kaffe fungerar för mig :)

Förresten, vilken diss. Mer säger jag inte.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: supportern av den lila japanska laget... vad det nu hette...

fast peking klarade du inte av... :P

2008-12-28 @ 06:06:56
Postat av: Iváno

Du klarade int Rotherham heller ^^



vadå för diss? :O

2008-12-28 @ 12:25:10
URL: http://ivaano.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahha du har fastnat i spelträsket, och ja-kommer ej heller ihåg hur det var :-D

2008-12-28 @ 12:33:09
URL: http://THEDEVILWEARS-BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0