Svart Jul!

Kom precis hem från stan, pappa sitter i köket och pratar i telefon! Det är storebror som ringer, dom var tvugna att avliva sin hund igår, Pia hette hon! Det var utan tvekan världens goaste hund, hon var alltid kelig och när syskonbarnen hängde i henne på alla håll och kanter så kunde man se att hon hade roligt med!

Ni tänker det är bara en hund. Men så är det inte Pia var mycket mer, Pia var som ett syskonbarn för hon var verkligen som en liten bebis på sisådär 50 kg.

Pia var den enda hund jag vet som kunde le! Fyfan lider med bror's familj nu

R.I.P Pia!

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

GOD JUL, det är nu den 24/12 och jag önskar dig en god jul, jag vet det där är så hemskt. Vi fick avliva vår hund förra året och jag tycker fortfarande är hemskt, det är en familjemedelm...

2008-12-24 @ 00:54:45
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0