Svårt att sova!

Ryggen är på sitt allra jävligaste humör och jag kan inte ligga ner utan att knivarna i madrassen hugger in i mig med en kraft som inte går att beskriva på något annat sätt än breath taking. Vet ju vad det här kommer att leda till iaf. Jag kommer sova alldeles för lite, jag kommer sova alldeles för länge imorgon. Morsan kommer väcka mig och gapa om att jag bara ligger och sover hela tiden. Jag kommer bli på ett jävla dåligt humör och mycket möjligt vara taskig mot någon som absolut inte förtjänar det. Så jag får väl passa på att be om ursäkt redan nu.

Ska in för att ta blodprov imorgon, för på måndag har jag tid hos doktorn, ska bara komma på NÄR jag ska vara där på måndag, har för mig att det är på eftermiddagen någon gång! Lite orolig för vad dom ska hitta på med mig så jag bad snel-ema att följa med, dels för att hålla handen ifall dom ska göra något otroligt smärtsamt (ja jag är mesig) och dels för att köra mig hem om dom får för sig att göra ngt med mina ben så jag inte kan köra själv. Hon är snel min Ema! :) Hon är som en extra storasyster trots att vi är lika gamla!

Det är rätt konstigt att vi blev så goda vänner som vi blev. För när gymnasiet började var vi inte direkt på samma våglängd, Ema var alltid duktig i skolan och jag, eh jag var något ofokuserad och tyckte det var mycket roligare att reta tex Emma för att hon var duktig i skolan. Visst låter det moget? Ohja jag är så stolt över mig själv. Vi var många som höll på att retas med varandra i vår gymnasieklass men några tog det några steg längre och började mer eller mindre mobba Emma och Linda i vår klass. Endast för att dom var duktiga i skolan vilket fick mig att öppna ögonen och ja, vad ska man säga? Byta sida? ja det säger vi.

Det var nog det smartaste jag gjort, för det var nog mkt därför jag klarade av min gymnasietid :) Och jag fick en väldigt god vän på köpet, det är en grej jag aldrig någonsin kommer ångra! Hon ställer alltid upp så fort hon har tid iaf :) och har inte tid så tar hon sig tid. Det bästa är att jag vet att jag skulle göra precis likadant för henne om hon ville ha hjälp! Men oftast är det jag som behöver hjälpen!

Så jag säger tack Ema, bättre vän kan man inte få! :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Ema

Du är allt bra du Fiddelino! Klart jag ställer upp, du är ju visst min brorsa nummer två :) Vi ses på måndag om inte innan.

2008-12-11 @ 08:43:25
Postat av: Emli

Ja Fidde, du är absolut den ultimata stammisen! :) det är tur att jag har dig, annars hade min blogg gått under för längesen! ;P

2008-12-11 @ 09:36:38
URL: http://thelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0