Svårt att sova!?

Jag har sovit sisådär 4 timmar nu! Konstigt att jag är totalt klarvaken och nu orkar jag inte ligga och vrida och vända på mig mer så jag klev upp istället.

Snart ska väl hela hushållet gå upp för mor och far jobbar! Jag får inte glömma att försöka tvinga upp lillebror och så måste jag ringa och väcka Ivaano för annars kommer han missa vår skridskodag. Jag känner min guling.

Om man skulle ta och spela lite Football Manager? Kollar samtidigt på en riktigt skum komedi på Canal +, Starter for Fen heter den, förstår verkligen ingenting....

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad du är uppe tidigt! Frågan är väl om det GÅR att lita på positioneringen, jag testade på mig och det gav helt fel svar så jag tror inte du ska hänga upp dig så mkt på det...



Lycka till m skrillerna nu

2008-12-22 @ 10:24:46
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0