Steven Gerrard!

Hade tänkt skriva om det här igår, men det föll i glömska kan man säga. Klickade in på Aftonbladet igår morse och så stod det ENGELSK FOTBOLLS STJÄRNA FÖRD TILL HÄKTET, MISSTÄNKT FÖR MISSHANDEL! Givetvis fotbollsnörd som jag måste jag ju givetvis kolla vad som hänt och vilken av idioterna det är den här gången. Helt otippat är det Steven Gerrard. Jag skulle vilja jämföra honom lite med Johan Davidsson. Sådär genom snäll verkar han vara. Men antar att när man går ut på krogen och är fotbollsproffs så tror man nog att man får göra vad man vill.

Idrottsstjärnors egon är helt enorma, ta Ricardo Fuller, jamaicanska landslagsspelare som är anfallare i Stoke City, han drämde till sin egna lagkapten efter att denne misslyckats med en passning, och detta var UNDER en match! Helt otroligt. Men det kanske blir så när man får höra från 6-års ålder att man är en fantastisk fotbollspelare och har folk omkring sig som fjäskar för en från morgon till kväll?

Febern fortsätter idag med tyvärr. Visade sig att Albin visst var sjuk med, fast han hade det värre, han kunde inte lämna toaletten. Hoppas bara det inte var blindtarmen som han trodde inatt. Måste försöka få tag på honom sen!
 
ELKJ tack för att t o m en älmhultsbo tänker på mig, kul o se att du läser bloggen med, uppskattas :)

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: ELKJ

Jag tittar in titt som tätt, du är ju grym på att uppdatera! :)

2008-12-30 @ 10:53:41
Postat av: E

Läste det,helt sinnessjukt...Jag fuck 2008 säger jag med! Hur mås det idag?

2008-12-30 @ 11:23:33
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Elli

Fy fasen, det är stelt och jävligt ska lägga mig i badet nu och luckras upp lite...

2008-12-30 @ 11:51:16
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Elli

Äsch, bara för dig och andra speciellt utvalda ;-)Ja,det förstår jag! Är stel som en vet inte vad idag och fick be sambon dra på mig en tröja-not good

2008-12-30 @ 12:21:28
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Elli

Hahahahah min sambo dra lite LDB bodylotin över fejjan ibland....genus det där med krämer!

2008-12-30 @ 12:23:07
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0