Speeding!

Jag har roligt nu! Skadeglädjen flödar som blod och jag sitter och myser med en kaffekopp och tittar ut genom fönstret. Det är så att i korset borta vid ålderdomshemmet står farbror blå och plockar fortkörare:D

Det är allmänt känt att folk kör som satan genom Anneberg, ja jag också ibland!

Men idag är farbror blå här och skipar rättvisa! Har kollat på dom i sisådär en halvtimme nu och dom har tagit omkring 45 bilar skulle jag tippa på! Deras julbonus är räddad!

Inte för att det är särskilt roligt att åka dit för fortkörning, jag vet! Been there done that så att säga. Det är nog i runda slängar ett år sedan. Men jävlar så dyrt det var!

nu ska jag kolla klart på desperate housewifes.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så längen man skälv inte åker dit så är det förbannat kul att se andra göra det ;-) Har också åkt dit och det är surt...men men



What? dissar du min musik ;-) Du vet ju att jag diggar punk och dylikt sedan länge. hihiihi

2008-12-10 @ 14:08:00
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0