Sömn-smsare!

Inatt har jag gjort något konstigt! Jag drömde att Ivan smsade något om Guitar Hero, givetvis så svarade jag ju. Men jag gjorde allt detta i sömnen! Jäkla tur att jag inte tryckte på send inatt vid klockan 4. Jag skrev Alla låtar där tråkiga klockan 5 på morgonen:P Haha så man kan lyckas ibland! :D

Det är en del folk som är sjuka nu eller som känner sig hängiga. Det är väl sådana tider antar jag, folk blir sjuka. Jag tror det är vädret! förbannat tråkigt väder då blir folk sjuka :D he he. Men vill säga att ni som är sjuka ska krya på er och bli friska snart, det är både bältros-Ema, magont-Emli, fot-Ivan, Fillan och hennes rygg! Så ni som läser bloggen, hjälp mig att tycka synd om dessa! :)

Nu ska jag kolla på Ellen Show! NICE!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig,alla snörvlar och mår illa just nu,vill knappt gå ut...;-)

2008-12-17 @ 16:13:39
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Ema

Ååå det är sååå synd om oss :P

2008-12-17 @ 19:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0