satan också....

Vaknade vid 6 av en ohygglig smärta i ryggen! Då menar jag det-spelar-ingen-roll-om-jag-står-sitter-eller-ligger-smärta. Sen tycker jag att fan allt snurrar ju. Jag väcker morsan och ber om tabletter, hon tar med sig febertermometern också. Jag har 39 graders feber och ALLT värker.

Jag ställer klockan på 08:00 för att ringa sjukhuset och kolla så det inte är den nya medicinen som spökar, får till svar att jag har influensa! Ni som inte vet så Reumatiker med Influensa är inte bra, det är inte bra alls! Hon frågade mig om jag spytt något, nej sa jag det hoppas jag inte jag gör heller för det gör så ont i ryggen.

10 minuter senare sitter jag på toaletten med spybaljan i knät, tårarna rinner ner för kinden av smärta, det känns som om jag ska gå av i två delar ungefär! 

Så nu ligger jag här och vet innerst inne att jag kommer få fira nyår i sängen! JAG HATAR 2008....

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan rent ut sagt, krya på dig Fidde!!!!

2008-12-29 @ 09:55:45
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Iváno

krya på dig!!!

2008-12-29 @ 10:06:01
URL: http://ivaano.blogg.se/
Postat av: Matinovic

Men lille vännen......

Krya på dig!

2008-12-29 @ 10:41:31
Postat av: ELKJ

Fidde, det här suger verkligen! Hoppas du blir bättre så fort som möjligt! Massa krya-på-dig kramar från Älmhult

2008-12-29 @ 13:14:09
Postat av: Syrran

Hej brossan!

Krya på dig tänker på dig kramis syster.

2008-12-30 @ 09:12:56
URL: http://www.camillaskortblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0