Otäcka mardrömmar!

Sovit kasst inatt, haft såna konstiga drömmar! Precis som Fillan förutspådde, fast det var inga erotiska drömmar om henne dock.

Den första drömmen så satt jag på ett bröllop för ngn av mina vänner. Alla andra kompisar var också där och alla var gifta hade barn osv, jag var det inte så dom satte mig vid barnbordet eftersom jag inte hade någon. Jag satt där hela kvällen utan att ha ngn och prata med! Ni kanske tycker att det inte låter så farligt, men det är nog det värsta jag kan tänka mig att vara typ 35 och sitta helt ensam utan att ha ngn. Samma sak att man kanske är ensam när man dör. Att aldrig ha någon fru, inga barn, barnbarn osv. Jag vill inte ha det så. B L Ä!

Sen den andra var dock av lite erotiskt slag så den berättar jag inte:P Men den va också otäck så det var inte direkt att det var något nöje i det.

Ska försöka ta mig ur sängen snart och börja städa lite. Rummet ser ut som ett slagfält sen jag och Ivan spelade igår! :P haha!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy,hatar att drömma mardrömmar och konstigt. Nja,det gick inte bra för Håkan igår :-D

2008-12-02 @ 11:24:41
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jajemen, HTG har det blivit och lite Ellen. Skämms över mig själv hur jäkla snabbt som jag kommer in i tv-världen ;-)

2008-12-02 @ 13:41:42
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nä,hans X hade en blogg ett tag som metro stängde ned och hon verkar inte frisk hon heller ;-)

2008-12-02 @ 13:56:57
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0