Otäck dröm (igen)

Jag har jagat folk som besatt idag, och faktiskt verkar det som om jag kommer lyckas fylla 10 stolar i Kinnarps Arena :D Chansfrågade min gamla Chef, Handav och han verkade positivt inställd till Ishockey så han hänger nog på också. Nu har jag bara två biljetter kvar så jag väntar på att Emli ska höra av sig och förhoppningsvis säga ja :)

Det tog ett jävla tag att somna inatt. Men när jag väl gjorde det så drömde jag en väldigt sjuk och konstig dröm :O

Fillan sa när jag släppte av henne häromdagen att jag kommer drömma om henne inatt. Men den natten blev det ingen dröm, den kom i natt istället! :P

Det var såhär att jag stod framme vid altaret i Kyrkan, jag skulle tydligen gifta mig och min blivande brud kom gåendes fram mot mig. Jag såg inte vem det var för hon hade en sån där stor slöja över ansiktet. Prästen körde sin grej ni vet, tager du blablablabla. Sen när vi skulle kyssas och jag drog upp slöjan. Gissa vem? :O Jo Felicia Haegerstam! Jag blev livrädd!!! Och alla i kyrkan flämtade sådär du vet som det blir på hockeymatcher när en spelare missar öppet mål! Så rädda blev folk! Sen när vi gick ner för kyrkgången så viskar hon åt mig. "Du kan glömma att jag tänker heta Andersson" hahaha:D

Man kan drömma ganska konstigt ibland! Ngn som kan tolka detta? :) haha!

Nu ska jag försöka leta reda på lite mer folk till Ishockeyn!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Bitterfitta

svårtolkat!

2008-12-03 @ 21:09:24
URL: http://storstadsbulimiker.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahhaha är ledsen Fidde men det är svårtolkat. Hoppas hockey var riktigt bra, lite avis aktiskt. MÅSTE se ngn match i år....

2008-12-03 @ 21:44:45
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: fillan

HUR I HELVETE KUNDE DU BLI RÄDD?

VEM SOM HELST HADE VÄL BLIVIT ÖÖÖÖVERLYCKLIG!!!!!!???

2008-12-04 @ 00:16:55
Postat av: iváno

Rent psykologiskt (Jag fick MVG- på ett prov man bara kunde få VG på hehe) ´så skulle jag säga tt du har en inneboende känsla av att du en dag kasnke skulle vilja gifta dig med Fillan. Men samtidigt så är du rädd för henne, och du är rädd att det ska förstöra för er. Hade jag kommit ihåg exakt hur man gör en psykoanalys hade jag kunnat hjälpa dig mera ;)

2008-12-04 @ 00:46:35
URL: http://ivaano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0