Nää men se på fan, det är ju morgon igen!

Godmorgon! Idag har jag en lunchdejt. Kan ni tänka er att man lyckats fixa en dejt? ja jag är nöjd må jag säga. Tyvärr är det med Lund :P Där fick jag er allt ;)

Lite speedad idag, tog en arcoxia igår och den verkar som bara den så allt känns lättare, ingen värk (ingen att tala om alltså) Så jag har beslutat mig för att faktiskt lämna huset idag :P Så det blir att åka till Eksjö en sväng och käka med Albin (lund) sen får man väl se vad dagen har ett erbjuda, det kanske t o m blir en promenad runt Laeryd!

Tja, den som lever får se. Dagen är ju lång än så länge!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aha, jag har också tagit dem,då blir du hårig! Har aldrig fått raka benen så mkt som jag gjorde då, sedan får du inte äta grape el dricka grapfruktjuice.



Jag fick sluta med den eftersom jag inte kunde skaffa barn fören 1 år efter sista intag men de funkade :-D

2008-12-18 @ 10:32:46
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0