Nä men så trevligt!

Morsan kommer hem och är på ett jävla humör! Visst att hon har jobbat hårt idag osv, men man behöver inte vara så förbannat sur!

Först brann hon av för att jag förklarade för henne att jag redan visste att jag var tvungen att köra henne till jobbet imorgon! Sen brann hon av när hon såg att Pappa inte hade börjat koka skinkan förrän nu! Sen blev hon förbannad för att Pappa inte hade gjort ngt mat åt henne! Visst det kan jag också förstå! Men va i helvete hjälper väl inte att vara så förbannat otrevlig?

Gaah, jag som varit på bra humör hela dagen och fem minuter med morsan och redan har hon retat upp ALLA!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oppps då får du hålla dig ur vägen, precis som jag misstänkte så vart det mkt fotboll i afton.

2008-12-21 @ 22:56:44
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0