Minijulbordet del 2

Julbordet blev rätt bra tillslut! Förutom att Martin tjura lite så han fick mig på dåligt humör också! Och att Linda kallade mina fingrar för korta och äckliga! Tack Linda!

Givetvis blev det lite Guitar Hero efteråt också! Detta underbara spel som jag för närvarande inte kan tröttna på.

Fick ta mkt skit där borta i missionskyrkan idag! Men fan, jag ger minst lika mycket som jag tar så det var bara att bita ihop! Men fick höra en del fina ord också. Fast inte av dom utan av personer i Nässjö när jag lekt storebror och skjutsat en person som absolut borde legat i sin egna säng för länge sedan! Usch det var otäckt alltså. Som tur var löste det sig ganska bra tror jag!

Sen när jag skjutsat folk till höger och vänster, hade till och med hunnit prata med Umeå-jossan ett bra tag.  Kliver in hemma och börjar ta av mig byxor (gör alltid det när jag är hemma, en sjuk grej jag har att alltid sitta i kalsonger :P ) Då ringer Jocke! Jag hade hämtat honom tidigare på kvällen och lovat att köra hem honom. Men grejen jag fick göra innan blev lite akut så jag drog utan en tanke på honom. Så det var bara att klä på sig igen och köra hem honom också! När ska mina vänner skaffa körkort?

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Emli

Du menar, När ska dina vänner nyktra till? :P

2008-12-07 @ 10:06:26
URL: http://thelander.blogg.se/
Postat av: Martin

Ehh?

Vad snackar du om?!?!

2008-12-07 @ 10:22:06
Postat av: Jossan

eh, jag är scarface såklart. ;b

2008-12-07 @ 13:53:47
URL: http://inspiredofme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0