Men det är ju ingen big deal!

Läkaren är avklarad! Kan säga att fanskapet har gjort sitt! Jag var nog ganska blind innan för jag var ju van vid att han var disträ och att han inte lyssnar osv! Men Ema ville följa med in i rummet idag för ett litet studiebesök! Han började som vanligt och ställde massa frågor men lyssnade inte på en enda! Jag sa att jag hade ont där, där, där osv. Men han sket i varje ställe och började babbla om massa annat! Huxflux var besöket över och inget blev gjort den här gången heller förutom att han förlängde min sjukskrivning!

Sen undrar han om jag tränar något! Jag förklarar för honom att jag gör det två ggr i veckan när kroppen tillåter osv. Sen när jag kan så går jag ju en halvmil varje dag osv. aha säger fanskapet och nickar!

Sen tar jag av mig tröjan och för att han ska ta blodtrycket! Visst jag är fet, det vet jag men det är inte mycket jag kan göra åt det. Så säger han, du måste träna mer för att bli av med den där ölmagen! Hey fuckface. Det är ingen ölmage! Det är en KORTISON mage! Jag har ta mig fan förklarat det för honom på varje besök i ett år att jag inte vill ta kortison för att jag blir bara fetare av det.

När vi kommer ut så börjar Ema viska, vi ska prata sen! Hon var hyfsat irriterad på detta fanskap för massvis med saker men i bilen hem kom vi överens om att han inte är bra!

Kommer ni ihåg att jag skrev om Ema's eksem? Det visade sig att det är Bältros, bältros för en reumatiker är hyfsat förödande så jag sitter mest o väntar på mina utslag och att jag ska få pissont i lederna! Men men sånt som händer!

Värst är det nog för Emli som sov i hennes säng i helgen!

Emli-Smittar det?
Ema-Nej, alltså du har väl haft vattkoppor så det är väl lugnt?
Emli skuttar 7 meter bakåt och utropar mitt i bokia affären-Neeej det har jag inte! Kom inte nära mig!

Ja sorry för att det blev ett långt inlägg men jag var tvungen att avreagera mig lite! Vi får väl se om jag och Emli ligger sjuka med bältros respektive Vattkoppor.

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem var det du hade ni igen-utländskt namn va? Försök att få Wigert eller Transö för de BRYR sig och gör inte personangrepp,fy fan vad dåligt. Sitter här å blir förbannad jag med!



Man ska banne mig inte tåla något sådant, byt å klaga.

2008-12-16 @ 07:37:13
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Emli

Vetdu! Vattenkoppor kan börja med trötthet, yrsel och huvudvärk. DET HADE JAG JU IGÅR!!!!!!!

2008-12-16 @ 10:04:39
URL: http://thelander.blogg.se/
Postat av: japanesen

jag vet en jättebra doktor men då måste du flytta till Stockholm och Vårberg för att få henne så det blir nog lite svårt... taskigt fall. Det finns tyvärr alltför många nötter till doktorer.



Hoppas att Bältrosen hoppar över dig. (så du slipper fler orsaker till läkarbesök)



2008-12-16 @ 12:13:26
Postat av: Ema

Han var ju inte bra iaf... Skuuum. Och jag hoppas innerligt att jag inte har smittat er... Håll tummarna!

2008-12-16 @ 13:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0