Lite nervös!

Imorgon är det dags för att gå till doktorn igen. Måste erkänna att jag är nervös över vad han ska säga! Men vet ju inte om han har fått för sig att jag inbillar min smärta och har bestämt sig att inte sjukskriva mig mer? Vad gör jag då?

Har en del grejer jag måste ta upp med honom imorgon. Tex att jag aldrig aldrig aldrig någonsin tänker ta Metotrexhate igen! har hellre ont än att må så pissigt som man gör efter som sprutorna.

Får väl se vad som händer  imorgon men som sagt det känns lite nervöst! Tror jag ska tvinga med Ema in och hålla handen....

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kan faktiskt vara skönt att ha med sig ngn till doktorn. Bara vägra MTX,det gör jag! Jag tjurar å så får de allt finna en annan lösning. All lycka till nu,ska tänka på dig.

2008-12-14 @ 23:09:55
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är det verkligen.Lipa om inget annat funkar ;-) Aha,då fattar jag att du tröttnar. Nu ska jag lägga mig och kolla på Criminal Minds.

2008-12-14 @ 23:37:21
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0