Lite glad iaf! :)

Ikväll har jag haft jävligt roligt! Samtidigt har jag varit riktigt glad för första gången den här veckan skulle jag tro! Detta tack vare några av mina kära vänner! Allt blir så mycket enklare när man får glömma för en stund att man varken har jobb eller faktiskt kan söka ett jobb! Så tack så mkt boys/girls :D

Kvällen tillbringades i Missionskyrkan! Först fick Lund, Jag och Thaivan gå ut och spänna oss mot ett litet fyllo vid namn Antonio. Ja jag skriver hans namn för att jag avskyr denna person! Han har inget vett någonstans och han skrämmer inte mig det minsta. Han satte sig nämligen inne i Kyrkan först och t o m jag tycker att sånt är väldigt respektlöst! Han blev avisad av Martin tror jag. Martin var inte en happy camper som man säger :D

Sen var det barnkalas tydligen! Ivan och jag som är bland dom äldsta där, blev genast fem år igen och vi krossade i vissa lekar :D haha! Sen var det fiskdamm och jag råkade slita sönder spö't lite :P

Imorgon mina damer och herrar blir dt julbord! Fast inte ett sånt fint på typ Ullinge osv, utan nu blir det hemma hos antingen Martin eller hos mig antar jag? Vi ska laga maten själva med! Imponerande va ? :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: japanesen

Wow, vet inte om jag ska bli avis på att ni får äta julbord tillsammans eller tacksam för att jag inte behöver riskera matförgiftning när ni pojkar sätter igång :P hi hi.



Nej vars, wish I could be there. Hälsa.

2008-12-06 @ 03:51:56
Postat av: Bitterfitta

ha en mysig lördag!

2008-12-06 @ 11:35:48
URL: http://storstadsbulimiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0