Like a fucking atombomb!

Snön har fallit duktigt inatt och det är vitt och fint ute! Det gör mig glad faktiskt! :) Men det är också det enda! Jag kommer återigen inte ur sängen! Det går bara inte. Måste försöka komma ner o koka kaffe iaf. Men det går inte så bra! Har lovat att åka in och bryta mot lagen åt Fillan sen med men jag undrar hur jag ska lyckas köra bil. Det är problemet nu.

Imorgon ska jag in till Jönköping för att få mina inlägg jag provade ut förra veckan. Tänkte kolla med någon om dom kan tänka sig att köra mig :) Givetvis ingår ju lunch i skjutsen! För jag tror inte jag kommer kunna köra. Så då lutar  det åt Ema eller Emli, vi får väl se! Det är ju ganska upptagna flickor vi pratar om.

Ska kolla på Hem till gården nu! Detta fantastiska program! :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag och Sofia kan eventuellt ha liknande planer för dig ifall jag inte missuppfattade det helt nu.

2008-12-04 @ 17:04:00
URL: http://inspiredofme.blogspot.com
Postat av: Emli

sorryy! hade gärna kört dig fiddelino, men jag har blivit arbetsnarkoman :S

2008-12-04 @ 20:03:45
URL: http://thelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0