Laserdome sliter på kroppen!

Jag har ont nu. Men det är det värt, det var sjukt kul att spela Laserdome och det gick rätt okej för mig också så jag ska inte klaga alls. Man fick ju t o m skjuta den där stroppen som äger stället så det var gött!

Ikväll ska jag testa den nya medicinen! Imorgon vet vi vad det är för biverkningar :S :P Hoppas det är ngt spännande som man inte brukar ha.

Ikväll är det Ice Road Truckers! Det måste ni se gott folk, även om det kan bli lite enformigt så är det jäkligt spännande att se om någon av dom faktiskt ramlar genom isen nån gång. Så jag säger klockan 22:40 måste ni kolla på 4:an. Men innan dess blir det smålandsnytt, måste kolla om Emli's mamma är med på nyheterna :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0