Långt inlägg!

Ber om ursäkt för det långa inlägget inatt. Men mina tabletter blandat med smärta och sömnlöshet gör en lite känslosam tror jag. Men jag menade det även om jag var lite påverkad!

Inatt har snön fallit ganska ordentligt över Anneberg, jag gissar över småland då bara för att vara lite djärv. Men jag har fortfarande inte lämnat sängen så jag ser bara det som är utanför mitt fönster. Men nu ska ni inte tänka att jag är lat osv. Somnade klockan 6 idag på morgonen.

Ska snart ta tag i livet och åka till stan för att ta lite blodprov, man ska ju göra allt för att plåga sig lite. Kommer ihåg när jag var liten och dom fick hålla fast mig för att dom skulle kunna ta blodprov på mig, då tog dom bara ett litet stick i fingret, nu tappar dom typ 6 rör åt gången.

Ema: Klart vi är syskon, våra föräldrar vet bara inte om det riktigt. och vad fan menar du med nummer 2? Och du, lite tjock är du! ;)

Emli: Skönt att få bekräftelsen att jag är Elit-stammisen! :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0