Kyla, snö och lite uttråkad!

Kan ni tänka er? Det snöar FORTFARANDE! :) Jag blir lite glad faktiskt när jag ser all snö, för en gånsskull kan man säga ALL snö med. Nu börjar det bli ganska mycket! Pappa fick för sig att gå ut och skotta men det känns rätt meningslöst så jag nöjer mig med att titta på honom genom fönstret.

Bobo ringde innan, han är formellt sett inte en soldat längre och ville hitta på ngt ikväll. Problemet är vad? Smsade Heinrich och frågade om det hände ngt men som vanligt inget svar. Kan ju inte påstå att jag är förvånad direkt.

Kommer väl sluta med att jag och bobo tar en promenad genom Nässjö kanske eller ngt :) Inte fel det heller, var måååånader sen jag pratade med honom ordentligt.

Vi får helt enkelt se lite.

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: korven

JAG VILL OCKSÅ HA SNÖÖÖ!

2008-12-14 @ 12:01:55
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0