Julkortsinvasionen!

Julkortsinvasionen har börjat! Iår trodde jag faktiskt inte det skulle bli så många julkort. Men det började i förrgår med julkort från Mormor, sen kom det en hel hög igår. Men idag kom det ett oväntat som fick oss att sätta oss ner och panikskriva ett till :) Det var från Bergströmskan, alltid roligt att få julkort från oväntat folk, sen blir man ju lite skraj och tänker, har vi skickat något till dom? Eller så får man julkortet så sent att man måste skicka en gottnyttår hälsning istället.

Men denna gången tror jag faktiskt att vi hann! Ska gå bort till brevlådan om en liten stund och dumpa det lilla kortet. Ikväll talas det om att det blir Laserdome, vi kände att vi måste hitta på något istället för att alltid sitta hemma och glo, så som det ser ut just nu är laguppställningen för ikväll, Fiddelino, Lund, Bobo, Lillebror, Bengtsson, Salibaba och mkt möjligt Ivaano. Kan bli skojjigt! :)

Var och hämtade Medicinen också, så säger tanten på apoteket, du vet att du inte borde köra bil med den här va? Du kan bli väldigt yr och sömnig om du tar den på dagen. Kul att min läkare berättar sånt för mig. Idiot.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0