Julklappsrunda och stackars Ivan!

Har hittat två av tre julklappar iår! Det är fördelen med att bo hemma! :) Man kan hänga på morsans presenter till syskonbarn osv, för nu är det fattigt:P Men jag har hittat en present till Martin och en till Ema! Martin ska faktiskt få sin ikväll för man vet inte hur vi kommer ses under julveckan! Sen tack vare Emli som är grym på att hitta julklappar så löste sig Emas ganska enkelt med :)

Nu är det bara lillebror kvar, jag har en aning om vad jag ska köpa men måste se till att hitta rätt bara! Hämtade Ivan på stationen också, stackarn har skadat sig igen. Nu är det den andra foten och han kommer inte kunna spela ordentligt på ett tag igen! Tycker synd om honom faktiskt nu när han försöker få till ett kontrakt med Div 2 klubben Nässjö FF. Så jag hoppas dom ser hans kvalitéer ändå och ger honom ett kontrakt. För det är han värd! Så ni som har Ivans nummer, skicka en krya på dig hälsning till honom för jag tror han behöver det :)

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Jossan

Får man betala efter att man har lagt på? ;o



Åh, Ivan. Bara han vilar så att hans fötter inte blir som mina!!!

2008-12-11 @ 18:49:17
URL: http://inspiredofme.blogspot.com
Postat av: iváno

tack fidde :')

2008-12-13 @ 18:47:56
URL: http://ivaano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0