Jävla Blondinbella!

Bläddrade genom aftonbladet och vad ser jag, årets deltagare i Let's Dance. En av dom är Isabella "snobbäcklet" Löwengrip! Man vill ju bara spy när man ser henne! Dom andra som är med i programmet har ju faktiskt gjort något vettigt förut. Det enda hon har gjort är att skriva om sina dyra kläder och hur underbar lille Nils är.

Kan inte förstå att hon bir så känd och att människor vill vara som henne? Det är ju helt otroligt. Som jag och Albin satt och kollade hennes blogg, då skrev hon om att hon valde mellan två nya jackor, en för 12 tusen och en för 18 tusen! Ärligt, jag vill bara stoppa fingrarna i halsen och spy över hela henne!

Shit vad jag blev irriterad kände jag nu, får inte riktigt ut några bra ord så jag tror jag lägger ner nu ;)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0