Jag dööööööör!

Idag känner jag mig mer som en man än vad jag nåågonsin gjort tidigare! Jag trodde på allvar att jag var riktigt sjuk när jag vaknade vid 10, gick ner tog febern och vad visade de? 37,8. Men det känns som om jag har 40 graders feber! Så idag äre synd om mig ska ni veta! ;)

Men i mina feberdimmor har jag och lillebror ändå varit duktiga söner och städat huset! Visserligen för att Mamma sa åt oss, men huvudsaken var att vi faktiskt gjorde det, eller hur? :)

Ikväll blir det lite julklappsutdelning hos Syster och om jag inte missminner mig så är det hos Storebror också för det gick helt enkelt inte att träffas under själva julen för alla jobbar så olika. Men det kan nog bli trevligt ändå. Har också lovat att bjuda lillebror på mat idag med! Självklart blir det pizza då hos Najif Acctas som han heter, vår otroligt skumma pizzabagare, en person med mer ovårdat språk får man leta efter....:P

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: japanesen

ja huvva han är läskig, vågade knappt beställa pizza efter att han tog över...

2008-12-23 @ 14:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0