Jag blev blåst! (in a good way)

Var tvungen att fjäska lite för Fammoo så jag fick låna lite :) Sen när jag kommer till apoteket i Eksjö så säger hon att det bara kostar 586 kronor idag! Jag förstår inte hur dom kunde få det till 1700 igår? jaja jag bryr mig inte hur dom räknar men jag är nöjd iaf :)

Lillebror kom hem med Bandygrejer till mig. Benskydd och bandybyxor! Nu ska jag bara ha tag i armbågsskydd och hjälm så kan jag nog ramla lite hur som helst och t o m överleva! Jag vet att jag inte borde lira bandy nu eftersom jag mår som jag mår. Men det är jävligt länge sen jag åkte skridskor och jag vill verkligen testa och se om det fungerar och jag ska göra allt för att kunna åka en liten stund :D Men som sagt, jag tänker skydda mig ordentligt så jag inte blir helt urfuckad.

Ska smsa herr Bengtsson och kolla vad han har hemma som jag kan sno! :D Underbart med lillebrors vänner, dom gör nästan precis vad jag säger åt dom. Jag kallar det respekt/rädsla! :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: philip

jag e inte rädd för dig ;)

2008-12-16 @ 20:20:38
Postat av: Jossan

Haha, härligt som fasen ju!



Eh, är dom rädda för dig? :D

2008-12-16 @ 23:03:43
URL: http://inspiredofme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0