Ingenting!

Idag har jag inte gjort någonting överhuvudtaget! När jag började dagen kunde jag inte röra mig överhuvudtaget! Så det blev en arcoxia så nu har jag massor med energi! Tror jag ska ta tag i livet imorgon och åka och köpa lite kläder kanske. Måste hämta ut medicin också. Lyckades övertyga min idiot till doktor om att inte ta MTX mer så jag ska testa en ny grej.

Emli skrev till mig innan, Hennes mammas jobb hade börjat brinna i år igen! Det är knappt ett år sedan som det brann sist. Men denna gången gick det nog inte lika bra som sist! För det var visst ganska så kört redan innan brandkåren hunnit till platsen! Tråkigt att det ska bli så. För det är många som riskerar sina jobb osv när sånt händer. För vem vet om dom har råd att bygga upp företaget igen.

Tråkigt att det blir så precis innan jul med. usch stackars folk som jobbar där och stackars ägarna.

Så nu rullar det varningstexter på varje tv-kanal om att invånare i Forserum ska hålla sig inomhus. För FIAB som det heter tillverkar madrasser osv. Madrasser som brinner är inte hälsosamt om man säger så.

Nu blir det insider gott folk, hur skön är inte Robert Aschberg då? :)

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0