Im just a sucker with low self-esteem

Daniel ringde nyss och frågade om jag skulle med på mellandagsrean i Jkpg. Eh, blir nog svårt sa jag för jag har inte lämnat sängen än :P

Ligger och kollar på Beauty and the Geek. Fantastiskt program, dom har letat upp dom nördigaste snubbarna i USA och matchat dom med dom trögaste brudarna man kan hitta. Blir ganska roligt.

Har börjat klura lite på vad man ska göra idag, har bestämt att om inget väldigt skoj händer ikväll så ska jag sitta hemma och bara slappa, känner att mina leder behöver det. Fötterna och knäna har tagit mycket stryk dom senaste dagarna så det är dags att vila!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahha jag har också sett det,fantastiskt. Japp, men det är så skönt med tystnad.

2008-12-27 @ 13:03:26
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0