I have lost the touch!

Efter det senaste inlägget så satte jag mig och kollade på dom allra första inläggen på bloggen. Dom är från i Mars ungefär. Började fundera på vad som hänt sen i Mars? Absolut ingenting. Jag har fortfarande ont, jag sitter fortfarande hemma och jag jagar fortfarande turkar, som jag så fint beskrev hur man får tag på min läkare.

Konstigt, det har snart gått ett år sedan jag hamnade i det här skovet nu. Det började samma helg som när jag var och hälsade på Emma i London, sen dess har det fortsatt konstant. Läkarna har med andra ord inte gjort ett jävla skit på ett helt år heller, sist vi var där så kände han knappt på mina leder! Fantastiskt, tror det är dags att göra något åt det här nu.

När helgerna är över ska jag ta tag i det och byta läkare, Herr Hamad har haft sin chans men jag tror det är dags att testa något nytt nu.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0