Huvudvärken!

Trodde feber och dylikt skulle försvinna under natten men icke! Har en för jävlig huvudvärk och snorar hyfsat mycket! Så det blir sängläge idag! För imorgon ska jag ta mig fan åka skridskor!

Surt att jag missar Heavenly United's spelning men jag tror det kommer fler tillfällen! Så jag vet ju att vissa i Heavenly läser min kära blogg så jag får passa på att be om ursäkt för att jag inte kan stå längst fram vid kravallstaketen och skrika idag! :)

Frågan är vad man ska göra nu? Ska man kolla på en film? Har ju pineapple express som jag "köpte" igår.

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt att du inte känner dig bättre, bara att frossa i vitaminer och sova bort skiten. Surt dock och missa en konsert.

2008-12-21 @ 14:26:02
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Martin

Du missade en grym konsert! Jag spelade både bas och ucke samt ett bejublat solo på en tinwhistle!

2008-12-21 @ 23:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0