Hetsiga Diskussioner!

Varit hos elit-sjukgymnast-göran nu. Han hade som alltid en massa åsikter! Oftast är hans åsikter den exakta motsattsen mot mina! Och idag handlade det om Banderollerna som väntade på Andreas Jämtin igår när han åkte in i Kinnarps! Jag tyckte det var roligt och sånt man får ta när man skriver på för värsta rivalen!

Göran däremot tyckte det var larvigt och kallade folk som gör sånt för Apor! Ja vi var fortfarande inte överens när jag gick och jag var märkbart mer irriterad!

Kommentarerna på senaste inlägget har FEL! Om sydd vill spela GH får hon helt enkelt ta sig till Anneberg, som sagt bussnummret är 321! :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag håller med både Fidde och Göran men i avseendet att sydd inte ska behöva ta sig till Annerberg som är litet, är jag fortfarande emot dig.

2008-12-09 @ 15:56:23
URL: http://inspiredofme.blogspot.com
Postat av: Anonym

Håller med dig,Jämtin visste vad han gjorde! SHIT tack för tipset,mina öron blöder av lyssning.

2008-12-09 @ 17:58:42
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0