Hero of War!

Jag älskar när olika musiker verkligen visar vad dom tycker om olika saker! Det är en sak med idiotiska hip-skuttare som snackar om att knulla brudar och röka på!

Jag menar när dom verkligen skriver låtar om sånt som har betydelse! Som Rise Against låt Hero of War. Dom tar verkligen avstånd till USA's utrikespoltik på ett otroligt syrligt sätt och jag ÄLSKAR SÅNT! När folk använder ironi osv för att förklara att det är inte okej!

Hade jag vetat hur man lägger in ett youtube klipp på bloggen hade jag ju givetvis gjort det! Men istället uppmanar jag er att gå in och söka på Hero of War-Rise against på Youtube! Det är en upplevelse! Jag lovar!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahha jag vet! Är hemma istället för att slåss på stan, orkar liksom inte. Googla youtube+blogg.se så kommer det fram hur du gör, men jag håller med dig.

2008-12-13 @ 12:13:24
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0