Haegerstam-The living Legend!

Fillan och jag snackade om att folk är väldigt rädda för henne! Det är faktiskt sant! Alla är livrädda för denna 150cm höga person! Visst att hon ser ut som om hon ska äta upp ngn närsom så är hon faktiskt väldans snäll (Läs ibland).

Då berättade hon om ett rykte som gått runt om henne. Det handlade om att hon hade tacklat ngn så hårt att motståndaren svalde tungan! Då log jag lite för mig själv för detta ryktet hörde jag redan i våras typ och jag tror fortfarande på det för Fillan förnekar ju inte det direkt! :P

Men jag tror hon är på väg att mjukna för innan ikväll sa hon detta!
 
"Haegerstam  .fem jävla dagar.. säger: Du e la för go ibland" Som sagt, hon e på väg att tina upp...

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: fillan

skulle jag ha sagt det..? vaa.. ne det har jag inget minne av..

2008-12-15 @ 00:56:04
URL: http://fhaegerstam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur gick det idag?

2008-12-15 @ 16:20:24
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0