Guitar Hero is completed!

Nu har jag, Ivan och Martin klarat av Guitar Hero! Det tog nästan två veckor men tillslut var det klart :) Det känns bra faktiskt! Nu ska vi bara klara av det hemma hos mig också.

Imorgon ska jag vara snäll och gå upp klockan 7 för att köra Mamma till jobbet så att jag kan få ha bilen ifred sen. Inget roligt utan Birgitta, man blir så mycket mer begränsad än i vanliga fall, inte direkt att man är van vid att fråga om lov att ta bilen. Måste försöka skramla ihop pengar till att laga henne!

Ema och Emli försöker få mig till att gå ut på syndens näste (bryggeriet) på lördag. Jag vet inte riktigt, det är väldigt roligt att dom vill ha med mig! Men jag vet inte riktigt hur jag är som sällskap just nu, vill inte sitta där som ngn glädjedödare och sura! jaja, får fundera på det ett tag.

Nu ska jag ladda för Ice Road truckers! Där har vi riktiga män. Köra långtradare på isen! ooooh :D ha ha

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad kul, vi är nog syskon-jag ser alltid på det och förfasar mig över kyla och tunn is!

2008-12-12 @ 17:32:38
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0