Gråa tisdag!

Idag är det tisdag, IGEN! Det är grått, IGEN! Och jag har absolut inget att göra! Skulle lekt med Bergström lite i eftermiddag men hon var tvungen att jobba, IGEN. Inget man kan göra åt. Lite tråkigt att det inte blev några lussekatter bara för nu kommer tjock-ema äta upp allihop innan jag får chansen att smaka.

Nåja, vad är en lussekatt hos Bergströms? Alldeles torr och tråkig och alldeles alldeles, äh ja ni fattar det blev ingen bra liknelse med askungen:P

Tror jag ska tvinga Ivano att komma o lira GH i eftermiddag! Han har helt enkelt inget val.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: sydd

dom var ju goda! Kom hem till oss o spela gh istället! eller alltså... ta med ditt :P

2008-12-09 @ 11:45:37
Postat av: Jossan

Vad du klagar på att jag har för lite tid då!

Jag kan vara arg, och speciellt idag eftersom att dagen igår och idag inte har varit preeecis som jag hade tänkt mig. Jag hatar sånt, det handlar nog om det.

Jag kan slåss också, ja.





En parentes bara: Sydd har rätt! Bar' å gör't!

2008-12-09 @ 12:55:07
URL: http://inspiredofme.blogspot.com
Postat av: japanesen

ska baka lussekatter på torsdag, då är du välkommen hit och fika! hi hi

2008-12-09 @ 14:50:11
Postat av: Ema

Tjock?! Nej nu... Det var det värsta. Inga lussebullar till Fidde, det är ju en sak som är säker! Jag ska ge alla till Andreas. Mohahaha :P

2008-12-11 @ 08:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0