Goooomooorrooon!

Blev väckt tidigt idag, fick sms av Ema vid klockan halv 8 om att det snöade. Jag tittar ut och det är ta mig fan ingen snö ute. Men sömnen var också borta så det var bara att gå upp, TACK EMA! Sudd lyckades tydligen gissa fel 3 ggr innan hon kom fram till när NIF faktiskt vann guld senast:P

Idag är det lördag, vad ska man göra idag? Jag har inte en aning! Ni märker att jag är öppen för förslag? Så sneela ngn kom på något jag kan göra osv osv :D

Nu blir det massor med kaffe och slappa loss ett par timmar...

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Sudd

Nej jag skrev 39 istället för 49 oså blev jag arg, farfar var inte ens född 1912 o 18hundra nånting.. :P

2008-12-20 @ 11:00:46
Postat av: Anonym

Men riktigt kul att skylla på mediciner man käkar och kan stå utanför och se spektaklet moahhahahahahah

2008-12-20 @ 11:01:03
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0