GOOO JUUUUL

Idag har jag varit igång i princip hela dagen. Först var vi duktiga och städade, sen åkte vi till stan och köpte Pappas julklapp, en grön Boomerang Piké. Han blir nog nöjd tror jag.

Sen var det julklappsutdelning hos både syster och bror! Vi var inte hemma förrän klockan 10 och då ställde sig Mamma och griljerade skinka, hon var lagom trött efter X antal timmar på Willy:s idag! Hon e duktig min Mamma :)

Sen hota jag hit Ivan en stund och vi kollade på The Dark Knight, det var andra gången jag såg den så det var lite segt! Men det är ändå en väldigt bra film! Heath Ledger säger jag bara, så jävla synd att han knarka ihjäl sig!

Förresten så är det julafton nu gott folk! Så jag får passa på att önska alla min läsare en god jul och ett gott nytt år! :)

Hade tänkt gå upp tidigt imorgon för att gå till kyrkan, en grej jag började med när jag konfirmerade mig sen har det liksom hållt isig. Men jag har ett nytt uppdrag! Jag har en julklapp kvar att köpa och jag ska chansa på att affärerna är öppna imorgon och leta reda på en viss grej till en Sneeeeel person. Så nu borde jag verkligen sova! :)

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: iváno

FIDDE!!! :/ DU e snel!

2008-12-24 @ 01:59:49
URL: http://ivaano.blogg.se/
Postat av: Emli

Gooooo Juuuuul! :) men Fidde, dissar kööökan sådär!

2008-12-24 @ 09:34:23
URL: http://thelander.blogg.se/
Postat av: Jossan

God Jul! :D



Min syster orkade inte resa sig ur sängen ;D

2008-12-24 @ 12:15:29
URL: http://inspiredofme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0