Genombrott!

Jag har bestämt mig, nyår får gå på Alvedon helt enketl! Så dom jag bjöd in är välkommna ändå, det vill säga om dom inte är rädd för massa roliga baciller så!

Jag är ingen jättefan av Nyår som festdag! Men jag klarar inte riktigt att sitta hemma ensam! Så Jocke och hans flickvän kommer hit, eventuellt hans syster också.

Dessa planer blir ju bara av om jag inte blir sämre, vilket jag inte tror jag blir. Så håll era jäkla tummar nu för fan! :P

ELKJ: Anledningen till att jag uppdaterar så mycket är att jag har inte så mkt annat att göra ;) Sen är jag liiite fast i bloggträsket! :P

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Go boy,rätta takter. Ja,det är så förnedrande att behöva be om hjälp. Fick nyss ett utbrott på fucking FK som missat fem dagars utbetalning, fy!!!! :-(

2008-12-30 @ 13:20:49
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Elli

Opps gör det! Jadu,det är de verkligen!

2008-12-30 @ 13:32:05
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: E

I know,läste det på en annan blogg, shit vad jag inte kommer att se det nu.Spä på brudens ego än mer....

2008-12-30 @ 14:10:57
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: japanesen

hmm, fortfarande feber din stackare... hoppas du kan vara vaken och social till tolvslaget imorgon i alla fall. Imorgon kommer jag att umgås med storfamiljen (dvs närmsta släkten till familjen) äta riskakor och bovetenudlar allt efter japansk nyårstradition. Vet inte om jag kanske hellre ligger hemma med feber... men bara kanske :)



krya på dig, hörrö.

2008-12-30 @ 16:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0