Fredagen är snart över!

Fredagen är snart över och den är väl inte mycket att lägga på minnet, det blev lite GH hos Martin en pizza och ett halvtimmes långt telefonsamtal med Bergströmskan! Sen var det över för då höll lille Martin på att somna! Han klarade inte mycket mer.

Som sagt så ringde Snel-Ema och försökte få med mig till Bryggeriet imorgon, tydligen ska jag vara den enda nyktra eftersom jag lovat att köra Mamma från hennes julbord. Alltså inget fel med att vara nykter men när dom andra dricker så bara försvinner dom bland folket och tillslut sitter man ensam vid ngt bord och man vet inte riktigt vart alla är. Särskilt om Emma ser en viss Johan eller en viss Anton så är hon borta på 5 sekunder :( Dom får gärna ragga men jag vill ju ha SÄLLSKAP :D Så jag försöker få med mig Ivan, av två anledningar. Sällskap och att han vill träffa en viss person! :D Så jag tror jag kan locka med honom :)

Nu är det dags att tagga bandy med för Jönköping Bandy/Waggeryds IK möter IFK Nässjö i Nässjö imorgon och jag har lovat Fillan att jag ska hålla en tumme iaf för henne. Tyvärr så tippar jag nog omkring 10-0 till Nässjö :D Eller vänta, nej jag säger 10-1 eftersom att Fillan är anfallare:) haha!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: fillan

fuck you!!!!!!! :b hahahaha

2008-12-13 @ 07:55:32
URL: http://fhaegerstam.blogg.se/
Postat av: emli

det kan nog ev bli ganska nyktert för mig också du. iaf som det känns just nu.. :S fast sen så är det ju några timmar till kvällen också:P haha

2008-12-13 @ 09:37:57
URL: http://thelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0