Feberdimma!

Kvällen har tillbringats som resten av dagen, i sängen. Jag hade tänkt att kolla på JVM ikväll. Sverige tar emot Lettland och givetvis missade jag nästan hela första perioden. Som tur var ringde Ema och var tjötsugen så jag vaknade till en stund! Pratade nästan en timme. Bra gjort för att vara Fiddelino med telefonfobi.

Hon berättade om sina planer på nyår, tur att man inte fick lite ångest av det, visst jag kanske blir frisk tills dess. Men innerst inne vet jag ju att jag kommer stanna hemma ensam på nyår. Känner ni nyårstagget? :(

Ska deppa lite nu faktiskt...

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Inte ett skit,sambon ska jobba och det känns ganska så B,men men. Krya på dig!

2008-12-29 @ 23:32:45
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0