En Bollvirtuos utan dess like!

Som sagt, natten blev lång. Sov nog max 3 timmar och nu känner jag mig bakfull med en jäkla huvudvärk! Så jag tror det blir att ta det lugnt idag. Jag började med att läsa Nicke B's bok. Har väl läst sisådär 100 sidor och han börjar närma sig SM-finalen 1949 när NIF vann guld på Perstorps gölen! Spännande värre gott folk!

Men jag orkade inte läsa mycket mer för ögonen höll på att ramla igen så jag slog på TV:n istället där Newcastle tar emot Liverpool och Liverpool förödmjukar N-castle :P

Ska nog blunda en timme så man e lite mer taggad sen? Det tror jag fungerar bra!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jäkligt spännande fakta. förresten så var det ingen fakta!

2008-12-28 @ 17:44:37
URL: http://inspiredofme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0