Eduardo!

Det är snart ett år sen jag såg utan tvekan den otäckaste olyckan på en fotbollsplan någonsin! Givetvis eftersom jag är Arsenal supporter så såg jag det inte som en olycka.

Birmingham spelaren Martin Taylor slänger sig handlöst med dobbarna före och kapar Arsenal's talangfulle kroat Eduardo som faller ihop i svåra smärtor. Francesc Fabregas går fram för att se hur det gick med sin lagkamrat. Han tittar upp likblek och skriker mot bänken att läkarna måste skynda sig. Eduardo hade krossat fotleden och bilderna på detta var så starka att dom engelska tv-kanalerna valde att gå till reklam.

Länge talades det om att Eduardo inte skulle kunna spela fotboll igen, som en läkare uttryckte det "räcker det inte om han kan gå?"

Men så klickade jag in på Arsenals hemsida ikväll, och där stod det "Eduardo makes comeback with the reserves" Han är alltså tillbaka! Inte ens ett år efter en sån skada som hade kunnat göra honom invalid! Det är starkt! Jävligt starkt. Så nu tror jag inte det dröjer länge innan han lirar med Gallas, Adebayor, Walcott och resten av lirarna!




Tänkte ni ville se hur det ser ut! Försök att kolla på det utan att rynka på näsan, så jäkla otäckt!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0