Dom nya drogerna!

Fick ju en ny medicin för någon vecka sedan, arava. Sen jag började käka den har jag tappat all aptit, jag har ont i huvudet konstant osv. Trodde bara det var jag som var på väg att bli sjuk. Men eftersom jag legat i sängen hela dagen idag tog jag fram och läste om biverkningarna! Det skulle jag aldrig gjort. Fortsätter det så här så kommer jag va död snart typ :P

Så det blir nog att ringa farbror doktorn och säga som det är. Jag klarar inte av medicinen! Testade den idag med, får se hur jag mår imorgon! Hoppas det är lugnt för jag måste gå till frisören imorgon.


på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan, jag klarar ju inte heller av Arava som du vet, bajsmedicin är vad den är...Ring det första du gör så du slipper skiten snart.

2008-12-28 @ 23:44:49
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0