Det Lackar mot jul ju!

Hörni, det närmar sig jul, jag är färdig med mina julklappar så jag tar det lugnt. Väntar mest på att morsan ska koka julskinkan så att man kan få ta den där första skinkmackan och en riktigt kall julmust!

Det är fredag idag va? Man blir lite sne i tidsuppfattningen när man bara sitter här hemma, men idag är det som jag skrev igår bandy! Vi bjöd med folk kors och tvärs, Emli var upptagen, Ivan upptagen, Bengtsson skulle ligga på hålet. Så än så länge är det bara jag, Albin och Bobo. Kanske borde chansa och fråga bergströmskan också men känner jag henne rätt så är hon upptagen också, det är hennes grej liksom.

Vad händer annars i helgen gott folk? Något förslag om vad man kan göra imorgon? Ni som läser det här, det betyder att jag vill hitta på något imorgon och vill ha förslag NU :D

nä nu ska jag gå och duscha, dricka obscena mängder kaffe och ladda för lite sjukgymnastik.

på återhörande

fiddelino


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, läget idag? Ja, Arava är uppåttjack ;-) Själv sitter jag och dricker mängder med te och försöker smälta vår jultallrik. Fattar icke att det snart är jul.

2008-12-19 @ 13:34:33
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: lund

Emma ska inte med! jag vill inte vara i närheten av henne!!!!!! (så länge hon är sjuk)

2008-12-19 @ 14:50:36
Postat av: iváno

men snart! snart äre lov1 typ NU!! :D

2008-12-19 @ 15:10:15
URL: http://ivaano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0