Das Juldag!

Vaknade för sisådär en timme sedan, vilket inte var riktigt bra eftersom jag gärna gått upp ngn timme tidigare! Men men, sånt som händer när man spelar FM på nätterna:)

Idag är det som bekant juldagen, jag började fira den med en skinkmacka och ett glas Juice, bara lillebror och jag som var inne. Misstänker att far är  ute i garaget och pysslar ihop Birgitta.

Ikväll ryktas det om utgång, men manfallet blir bara större och större, Emli smsade för en stund sedan och hon skulle inte ut längre, så jag vet inte om det är mycket lönt att gå ut när man är två st? Tja, får se lite hur det blir, men tagget sjönk liiiiiite.

Nu blir det Beethovens 4.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0